Crònica de la Sisena Jornada del Interclubs. Tots els resultats.

Arribant ja a la penúltima ronda de la primera fase de la Divisió d’Honor del Interclubs, així com de la primera autonòmica en els seus diferents grups, hi ha resultats cada vegada més decisius de cara a la segona fase pel títol i descens.

En Divisió d’Honor Nord, victòries molt clares de l’Andreu Paterna, Gambito-Benimaclet i EVA Manises, tots ells per 7-1 casualment sobre els seus rivals, aquest últim destacable sobre el Mislata Lanjarón Discema, empat entre el Quart i el Vila-real, que els deixa igual de cara a la fase pel descens.

En la Divisió d’Honor Sud, Silla Integrant Col·lectius presa el lideratge després de la seua victòria sobre l’anterior líder Benimodo en la trobada més forta de la jornada. Victoria per la mínima del ASSSA Enric Valor sobre el Basilio, en una trobada amb mitjana d’edat molt jove, Victoria visitant del Raspeig sobre el Tabiya Alcoi 2-6 i en el que es pot qualificar com la sorpresa de la jornada empate al Xeraco- La Vila, queda una ronda per a definir la segona fase en un grup bastant igualat.

Els lideres de les restants categories que componen la piràmide del Interclubs són els següents:

  • En Primera Autonòmica: Alaquàs, Montolivet,  L´ Alfes del Pi i  Carcaixent.
  • En Segona Autonòmica: Escola Castelló, Silla – Integrant Col·lectius B i Alacant B.
  • En Primera Provincial: Utiel, Quart C, Ribera Baixa – Algemesí i La Vila B.
  • En Segona Provincial: Alt Palància, Rafa Bayarri Alboraia, Dama Roja B, Albal, Foment Gandia B i Capablanca Torrevieja.
  • En Promoció: Ateneu-ELX C, Alaquàs D i Oliva B.

En la següent secció es poden consultar les resolucions de l’àrbitre en línia que es van dictar en aquesta jornada. Veure Resolucions Arbitrals

.. Tots els resultats de la sisena jornada del Interclubs