Desena Jornada del Interclubs. Tots els resultats!

En Divisió d’Honor, victòria per la màxima de l’Andreu Paterna que ho deixa molt prop d’aconseguir el títol, ja que li trau 3 dels 4 punts en joc al seu immediat perseguidor, el Silla inntegrant Col-lectius. En la lluita per la permanència, existix un quàdruple empat en la penúltima posició, la qual cosa aporta molta emoció a la recta final del campionat.

En 1° Autonòmica, en el grup d’ascens, destaca la victòria del Círculo  Mercantil davant l’Ateneu Marítim, deixant la taula amb tot per decidir en les últimes rondes, mentres que en la zona Sud, important victòria del Raspeig  que li permet liderar el grup en solitari.

Els primers classificats de la resta de grups són:

  • En Segona Autonòmica:  Escola Escacs Castelló, Gestalguinos, i La Vila B.
  • En Primera Provincial: Rafa Bayarri, Ateneu Marítim B, Albal, Benimodo B i Capablanca Torrevieja.
  • En Segona Provincial: Escola Escacs Castelló C, Camp de Túria, Ateneu Marítim C, Benetússer, EERB – Ribera Baixa B, Els Voltors , Alonis, Castell de Riba-roja de Túria B, Benigànim B i
  • Capablanca Torrevieja B.
  • En la categoria de Promoció, Moncada i Ibi C.

.. Tots els resultats de la desena ronda del Interclubs