LA CONCENTRACIÓN INTERCLUBS PRESENTADA EN RUEDA DE PRENSA

CARTEL FINAL INTERCLUBS AJEDREZ

Hoy ha sido presentada en rueda de prensa la gran concentración de la jornada final de la competición de ajedrez de equipos de clubes de la Comunidad Valenciana.  El concejal de deportes, Miguel Chover, el presidente del club de ajedrez local, César García y el vicepresidente de la Federación, Luis Barona, explicaron los pormenores de esta importante cita ajedrecística a los medios de comunicación.

Luis Barona, César García y Miguel Chover   Luis Barona, César García y Miguel Chover


Noticia en prensa 1   |   Noticia en prensa 2


Nota oficial del Ayuntamiento de Sagunto:

El poliesportiu d’Internuclis acollirà la final del Campionat Interclubs d’Escacs.

A l’esdeveniment participaran 72 equips d’escacs, que sumaran un total de 576 jugadors en equips de 8.

Avui s’ha presentat, al poliesportiu d’Internuclis, la jornada final del Campionat Interclubs d’Escacs. A la presentació han acudit el Regidor d’Esports, Miguel Chover, el President del Club d’Escacs Camp de Morvedre, César García, i el Vice-president de la Federació d’Escacs de la Comunitat Valenciana, Luis Barona Boj. El campionat té lloc aquesta mateixa setmana, el dissabte 14 d’abril, amb hora de començament a les 17.00 h.

El Regidor d’Esports, Miguel Chover, ha etiquetat l’esdeveniment com “multitudinari”, ja que “Sagunt acollirà a quasi 600 jugadors d’escacs i més de 70 clubs de la Comunitat Valenciana en una jornada que serà una festa dels escacs”. L’edil ha declarat, a més, que “és un orgull que la federació compte amb nosaltres”, referint-se a Sagunt com a seu de la jornada final del campionat. Aquest és un esdeveniment especial per al club Escacs Morvedre, ja que, com diu el seu president, César García: “estem aquest any celebrant el 25 aniversari de la fundació del club”. A més, García afig que “pensem en dos esdeveniments esportius que ho realçaran: aquesta jornada del Campionat Interclubs, i un torneig que farem al setembre”.

Per últim, el Vice-president de la Federació d’Escacs de la Comunitat Valenciana, Luis Barona, ha donat gràcies per aquesta organització i ha declarat que també “hi hauran unes partides que es podran seguir per internet”, i que “l’assistència de públic i de qualsevol aficionat serà lliure”.

Aquesta jornada final tindrà lloc al pavelló cobert “OVNI” del poliesportiu d’Internuclis, on participaran 72 equips de 8 esportistes. En total, els equips sumaran 576 participants, entre homes i dones. Luis Barona ha recalcat aquest aspecte declarant que “els escacs són un esport integrador”, ja que no es basa en la diferencia de sexes. A més, a l’encontre assistiran jugadors de nivell tant nacional com internacional.

Pel que fa als equips del Club d’Escacs Morvedre: el segon equip es manté en la categoria 2a Autonòmica, mentre que el primer equip “lluitarà per no baixar de la divisió d’honor”, segons ha indicat César García.


­ El polideportivo de Internúcleos acogerá la final del Campeonato Interclubs de Ajedrez.

En el acontecimiento participarán 72 equipos de ajedrez, que sumarán un total de 576 jugadores en equipos de 8.

Hoy se ha presentado, en el polideportivo de Internúcleos, la jornada final del Campeonato Interclubs de Ajedrez. A la presentación han acudido el Regidor de Deportes, Miguel Chover, el Presidente del Club de Ajedrez Camp de Morvedre, César García, y el Vicepresidente de la Federación de Ajedrez de la Comunidad Valenciana, Luis Barona Boj. El campeonato tiene lugar esta misma semana, el sábado 14 de abril, con hora de comienzo a las 17.00 h.

El Regidor de Deportes, Miguel Chover, ha etiquetado el acontecimiento como “multitudinario”, puesto que “Sagunto acogerá a casi 600 jugadores de ajedrez y más de 70 clubes de la Comunidad Valenciana en una jornada que será una fiesta del ajedrez”. El edil ha declarado, además, que “es un orgullo que la federación cuente con nosotros”, refiriéndose a Sagunto como sede de la jornada final del campeonato. Este es un acontecimiento especial para el club Ajedrez Morvedre, puesto que, como dice su presidente, César García: “estamos este año celebrando el 25 aniversario de la fundación del club”. Además, García añade que “pensamos en dos acontecimientos deportivos que lo realzarán: esta jornada del Campeonato Interclubs, y un torneo que haremos en septiembre”.

Por último, el Vicepresidente de la Federación de Ajedrez de la Comunidad Valenciana, Luis Barona, ha dado gracias por esta organización y ha declarado que también “habrán unas partidas que se podrán seguir por internet”, y que “la asistencia de público y de cualquier aficionado será libre”.

Esta jornada final tendrá lugar en el pabellón cubierto “OVNI” del polideportivo de Internúcleos, donde participarán 72 equipos de 8 deportistas. En total, los equipos sumarán 576 participantes, entre hombres y mujeres. Luis Barona ha recalcado este aspecto declarando que “el ajedrez es un deporte integrador”, puesto que no se basa en la diferencia de sexos. Además, al encuentro asistirán jugadores de nivel tanto nacional como internacional.

En cuanto a los equipos del Club de Ajedrez Morvedre: el segundo equipo se mantiene en la categoría 2a Autonómica, mientras que el primer equipo “luchará para no bajar de la división de honor”, según ha indicado César García.