Nota de l’Organització
Com és habitual per estes dates primaverals, el passat 27 d’abril vam celebrar el Open Blitz en la nostra seu de Benimaclet.
Dies abans, estava tancada la inscripció i al final van ser 85 els participants. Com sempre, bona harmonia, salutacions i abraçades entre les persones que van concórrer a l’esdeveniment i algunes que ja venen abans del començament per a col·laborar en l’organització. Els agraïm el detall, però els àrbitres, Víctor Bellón, Chema i l’equip del Gambito Benimaclet, tenia tot preparat per a l’inici a les 10.00 hores.
Molt de nivell, destacant la presència de Pablo Cruz que partia com a favorit. I va complir amb les expectatives guanyant les 7 partides que va jugar. Després d’ell Carlos Guillén, que tornava a la seua casa; Mario Olivares, del Gambito; Antonio Cortés, del Alaquas i Saúl Gómez, del Calomarde de Terol.
José Catalán (Gambito), millor Sub 1800; Ángel Del Camp (Basilio), millor Sub 1600.
Un matí agradable, on quasi tothom es coneix i gaudixen dels escacs i de l’amistat. Va entregar els premis Hernán Siludakis, en representació de la FACV, al qual li agraïm la seua assistència i suport, acompanyat del president del Club Gambito Benimaclet, Luis Sanhermelando.
A tots els assistents, moltes gràcies i us esperem en el pròxim.