Dimarts passat 7 de maig, en la seu de la Direcció General d’Esport de la Comunitat Valenciana, va tindre lloc la reunió entre esta direcció i la Federació d’Escacs de la Comunitat Valenciana per a tractar el “Pla de desenvolupament i millora de gestió i modernització 2024-2026″ que està implementant la nostra federació amb l’ajuda d’esta Direcció.
En la reunió s’han tractat entre altres els següents continguts:
• S’ha exposat la situació de la federació a data de 2023.
• S’ha informat de l’augment de tots els indicadors que hem experimentat hui dia (llicències, competicions, cursos de formació, ingressos generats, etc.), així, com també, els avanços en l’àrea tecnològica i digitalització, comunicació i màrqueting.
• Finalment, es va informar dels objectius de creixement que ens hem plantejat per a 2024-2026 en tots els punts del programa de desenvolupament.
Per part de la DGD es va valorar positivament totes les iniciatives de desenvolupament i gestió que s’estan implementant i continuarà fent un seguiment del programa com fins ara.
A la reunió van assistir, Luis Cervera Torres, Director General d’Esport i el cap del Servici de Promoció Esportiva, Hermenegildo Puchades. Per part de la nostra federació, el director esportiu, Néstor Echeverría, el director econòmic, Román Beltrán i el president, Emilio González.