Reunió en línia amb presidents de Clubs d’Escacs el dilluns 3

logo de noticias de la federación

La  Federació d’Escacs de la Comunitat Valenciana comunica la celebració d’una reunió en línia amb els presidents de Clubs d’Escacs el dilluns 3 de gener a les 20:00 hores.

La reunió té per objecte principal la planificació de la temporada 2022.

Utilitzarem la plataforma habitual Webex i recomanem a tots aquells que vagen a participar que actualitzen l’aplicació abans de la reunió per a solucionar els freqüents problemes de demora per la instal·lació de noves versions (descàrregues d’aplicació d’escriptori i per a mòbils).

Recordem que s’ha d’entrar amb un nom d’usuari identificable, l’ideal és el «nom + cognomene + club», perquè tots puguem reconéixer-nos amb facilitat.

El president del club, o un representant, haurà d’acreditar-se prèviament mitjançant el formulari que ací acompanyem.


Enllaç a la reunió


FORMULARIO ACREDITACIÓN

 

¿Quién? / Qui?

 

 

 


FEDA

Noticies anteriors